Svek .. bakom ryggen ..



Hatar detta "svek" från folk man inte trodde att dem skuulle svika , dem som alltid sagt "självklart finns jag hos dig föralltid och bara att säga till så pratar vi" omg vad hände med detta ? Det blev inget man fick ett svek .. för den personen hittade någon annan som betyydde mer för den. Jag har hellre en ÄKTA vän än 1000 FALSKA vänner , för jag hatar folk som går bakom ryggen och snackar hela tiden.

Folk som bara säger att dem kommer finnas och när man väl behöver någon och står där och gråter så finns ingen i ens liv som finns där. Jag önskar alla människor kunde vara sig själva för alla andra är redan upptagna , och vara ärliga och säga jag klarar intefinnas hos dig i alla lägen , men ibland kan vi prata .. Det skulle göra livet så mycket lättare. Än att alla går och ljuger om en sådan sak.

Har blivit sviken av många människor på en kortkort tid , nämner inga namn , men dem människorna är så falska att dem aldrig mer kommer finnas i mitt liv för dem är tyvärr inte värda den tiden med mig , även om dem betydde så himla mycket för mig så finns dem inte i mitt liv längre. Den ena är så förälskad i sin pojkvän att hon glömmer bort sina vänner , och dem andra berättar jag ingenting om.

Och tack Ann-marie för du alltid pratar med mig , även om vi inte pratar om problem så pratar vi iallafall och det betyder verkligen jätte mycket för mig , för du gör mig så glad och får mig att tänka på annat , tack för det ! <3

Har tyvärr inte många vänner kvar , men glad att någon i mitt liv är äkta och inte alla är falska.
Förlåt för jag skrev detta , men var tvungen att skriva ut det någonstans och ni behöver inte läsa detta alltså. Men akta er för människor som är falska , det är många som är det i denna värd tyvärr.


//Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: erik

förlåt.... mena de int

2011-03-19 @ 00:24:44
Postat av: erik

ska alldrig lämna dig

2011-03-19 @ 00:25:25
Postat av: Emelie

E; Har inget mer att säga till dig hejdå ..

2011-03-19 @ 11:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0