Oseriös bild nuu då ..



Hejjsan (:

Förlåt för jag knappt skriivit idag , men har knappt gjort något och sedan har jag letat efter den saker jag tror bosse åt upp. Det är ju ganska tråkigt , men man kan inte göra så mycket åt det. Hängde med mamma och syster och handla förut och köpte tom och jerry påse ! sjukt gott äre. Men sen har jag inte gjort mycket mer än att vilat för morgondagen som är match klockan 10:00 ganska segt , men bara att köpa på ;)

Snart blire bio med mamma och alexandra , Vi ska se "Hur många lingon finns det i sverige " tror jag den hette xd jag längtar för den verkade så bra , så tvinga mamma med för ville inte gå själv med alexandra xd
Men detta blev ett långt inlägg ändå , skulle inte skriva så mycket men nu ska jag fixa mig ialllafall och sitta lite vid datorn . Hoppas ni får en bra kväll och ät inte för mycket godis ;) <3

/ / E m e l i e h (: ♥

Kommentarer
Postat av: Gabriella♥

Hur många lingon finns det i världen hette den! :)

2011-03-20 @ 14:59:18
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0