Holloojjh (:

Hollojj

Nu är jag hemma igen , och vill bara säga . Gud vad jag älskar den filmen , jag skratta , jag grät nästan och jag vet inte vad jag ska säga . Jag älskade den så mycket. Så roliga människor det var i den. Men det var mysigt att vara på bio med mamma och syster för det var länge sedan man gjorde något sådant , men var ganska tänkande också eftersom jag saknar anton ganska mycket , och vi brukade alltid gå på bio tsm , men nu ska jag inte tänka så :D. Men den filmen är verkligen ett tips till alla människor som älskar att skratta för jag skratta ihjäl mig Xd
Men nu ska jag ta bort sminket , packa väskan och borsta tänderna och sedan ta det lite lungt och försöka sova för har match imorgon klockan 10:00 , hoppas det går bra då. Men hoppas alla haft en bra dag för det har jag haft iallafall . Pusspuss

Hejdå

// E m e l i e ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0