Hej

Hej och förlåt för jag inte skriver något i bloggen , men klarar inte blogga någonting . Går igenom något sjukt jobbigt i mitt liv just nu.Anton gjorde slut och jag hade Andreas som stöttade mig och det var helt underbart , sen hände det något och det blev inte som förut .. så bröt jag ihop igen och sedan började jag prata med en annan kille erik och då vart jag lite gladare igen och nu bröt det med typ.(Andreas och denna erik är bara vänner)
Och massa andra problem , men kan inte skriva allt här . Tänkte bara skriva att jag just nu inte orkar blogga för är helt förstörd och gråter hela tiden. Men lovar att skriva igen så fort jag mår bättre.

Hoppas ni får det bra så länge och önskar er allihop att ni inte behöver gå igenom något sådant .
Pusspuss

//Emelie

Kommentarer
Postat av: Melissa

ståt alltid bakom din rygg emelie.

va stark.

2011-03-05 @ 10:35:03
Postat av: Emelie

Tack melissa <3

2011-03-05 @ 13:12:58
URL: http://elliehhjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0