Godmorgon #



Tjjosan Glad

Bilden över är äcklig , enligt mig och det är mina läppar just nu , jag vågar inte ens gå ut med hunden för det svider och det ser så sjukt fult ut enligt mig alltså. Men det är nog snart borta så jag kan gå ut igen. Men förlåt för jag inte skriviit på ett bra tag , men är ju sjuk och då hatar jag sitta vid datan för det är jobbigt , men ska försöka skriva mer nu , för mår bättre idag hoppas jag , känner iallafall så nu Glad

Äntligen skrivit klart allting på datorn så får lägga mig och kolla på en film igen och vila idag , men jag kommer nog att skriva igen senare om jag orkar såklart. Men hoppas ni får en bra dag allihoppa Skrattande
PusspussKyss

//Emelie♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0