Godmorgon :D



Godmorgon :D

Eller inte för min del , men kanske för många andra , jag vakna vid nio och gick ut med bosse och sedan har jag dammsugat varje rum förutom min brors då. Det var jobbigt så efter behövdes en dusch , och sedan målade jag naglarna och plattade håret och sminkade mig , och nu sitter jag här och funderar på att plugga so;n elr matte , men vi får se vad jag hittar på (: , senare när mamma kommer så ska vi iallafall iväg och kolla skor och lite sånt , och käka tror jag med.

Förlåt för jag inte kanske skriver så mycket , men nu är det helg och jag kommer skriva mer självklart , men svik mej inte bara för jag inte bloggar ;). Men nu ska jag plugga elr leka med bosse ett tag , vi hörs senare.

Bilden är nytagen för 5min sedan , ¨så ser jag ut idag , men nu måste jag gå . ha en bra dag och puss på er <3

herrå //EMELIE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0