Godkväll på er.



Godkväll Glad

 

Mår bättre nu men inte helt okey för har ont i läppen och har feber fortfarande och förskyld , men måste ändå till skolan och göra np i fysik imorgon och sedan får jag gå hem igen och vila för något gång vill jag faktiskt bli frisk. Men idag har jag inte gjort mycket alls , pluggat lite och mest kollat teve och sovit typ. Skulle varit med på träningen men kände att jag inte klarade det så följde bara med och kollade lite , sista matchen på söndag och sedan är det slut på innebandy för min del tyvärr. Men överlever nog Glad Nu ska jag kolla genom fysiken lite mer och sedan kolla på bigbrother och sedan försöka sova för ska upp tidigt imorgon. Men hoppas ni haft en bra dag och får en bra dag imorgon , jag skriver när jag kommer hem från skolan. Pusspuss Kyss


//Emelie♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0