En ny dag imoroon ...

Hejj och förlåt för dålig uppladdning , men är sjuk och orkar knappt sitta vid datan . För får så himla ont i huvve och vill bara ligga i sängen hela tin. Just nu sitter jag och skriver ett hk-arbete på datorn och det går inte bra för har redan ont i huvve och är trött och har knappt börjat , så ska nog lägga mig i sängen igen och sätta på en film elr något sådant. Hoppas ni alla har haft en bra helg , för det hade jag iallafall. Min bror fyllde och tog massor med kort , men dem kommer upp när jag mår bra igen det lovar jag , men nu måste jag försöka plugga lite till , skriver kanske senare om jag orkar . För mina inlägg blir så tråkiga nu när jag är sjuk , men hoppas ni får en bra dag så ses vi , pusspuss <3

//Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0