8 Mars 2011.



Godkväll! Glad

Förlåt för jag inte skrivit , men har så fullt upp idag faktiskt , så fort jag kom hem så tog jag en macka sen stack mamma och jag och hämta pappa sen handlade vi. Och sedan åkte vi hem och käkade och sedan vart det träningen.Och träningen var så grymt kul idag , släppte inte in en ända boll och det är jag nöjd med , hoppas matchen går lika bra i helgen fan.


Men min dag i skolan var grym asso , var med emma och vi var lite övernivå idag idrotten hade vi lek med basketboll och det var sjukt kul och musiken hade emma och jag karioke istället för att spela gitarr. 
Det var grymt kul , fast fick ont i halsen. Sedan vart det svenska och muntligt np i svenska och det gick super faktiskt , pratade massor om det jag skulle. Finns nog inte mycket mer att säga faktiskt , sitter och kollar på big brother just nu och det är ju sjukt kul . Ska snart borsta tänderna och krypa ner i min sköna säng och försöka sova , men hoppas ni alla haft en bra dag för det har jag haft. Lovar att skriva mer imorgon
Glad

Pusspuss Kyss

//Emelie♥


Även fått avslutnings tröjorna och dem var sjukt fina , är typ kär i min och älskar den verkligen , den syns lite på bilden. Men ska ta kort imorgon och visa mer istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0