6 Mars 2011



Godkväll!Flört

Ligger här och koollar på Sofias änglar , det är ganska bra faktiskt , det handlar om något barn som det hänt något med . Heh orkade inte plugga så la mig en stund istället och har fortfarande ont i huvve men ska nog ändå plugga tills Big brother börjar , hoppas verkligen inte Sanna åker ut för diggar hennne verkligen. Men tror inte jag kommer skriva mer ikväll för stänger nog av datorn så jag verkligen pluggar och inte fastnar här igen.
Skriver kanske imorgon bitti om jag inte är för trött , för har än känsla att jag inte kommer somna lätt ikväll men vi får väl se , skriver antigen i moronbitti elr efter skolan iallafall. Ha en bra kväll och sov så gott! .
PusspussKyss

//Emelie♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0