23 Mars 2011 .

Godkväll :D

Min dag har varit bra , Skolan var långtråkig men gjorde iallafall matteprovet och har ingenaning hur det gick , men det borde gått dåligt för kunde ingenting av det. Men gissade mig fram . Sen hände deet ingenting mer i skolan som finns att säga. Men efter skolan så gjorde jag klart alexandras födelsekalas kort , och det var lite jobbigt att skriva 13 kort själv , men jag klarade det iallafall. Sen har jag gjort klart hela HK och lite sådant och tagit ett långt bad , och ska snart fläta håret och måla naglarna , förlåt för jag verkligen inte skriver så mycket men finns inte så mycket att skriva i veckorna när man bara har skola lixxom . Men nu måste jag gå skriver kanske senare , annars hörs vi imorgon. pusspuss <3

// emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0