22 Mars 2011.



Tjjoohoojj (:

Förlåt för jag inte skrivit idag , men så fort jag kom hem började jag med plugget direkt , men kan fortfarande ingenting så ingen ide att fortsätta. Men jobbigt att jag har matteprovet imorgon och kan ingenting. Men ska sluta tjata om det ;p

Min dag i skolan var bra , fram till idrotten då vi hade vollybboll , Emma och jag vart lite kränka men lixxom alla kan ju inte vara perfekta ppå allting "som en del tror" skriver inga namn , för orkar inte bråka. Men jag vart så kränkt att jag grät sista lektionen xd men det var faktiskt jobbigt. Man gör ju inte något sådant dem gjorde.

Men annars har min dag blivit depp och stressad , för det är så mycket i skolan just nu , men har ingenting mer att skriva för dagen , för är trött och ska borsta tänderna och sedan sova tror jag , för min hjärna är död.
Men lovar att försöka skriva mer men det är så svårt när man har så mycket i skolan.

Men hoppas ni haft en bra dag allihop och inte haft en så depp dag som mig iallafall (:
Godnatt och sovgott hejdå <3
Pusspuss

//Emelie♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0