21 Mars 2011 <3

Tjoohejj !

Förlåt för jag inte skrivit något , men när jag kom hem från skolan somnade jag ett tag , och sedan fixade jag klart Hk , elr iallafall G uppgiften , men skoldagen var bra den gick snabb och hade sjukt kul. Jag fyller om ungefär en vecka kom jag på idag ! :D. Men har inte mycket att skriva här faktiskt , ska snart ta bort sminket och sedan borsta tänderna och sedan kolla big brother , och sedan sova tror jag för jag är trött idag. Somnade jätte sent igår , och har massor att göra i skolan just nu så kommer inte kunna blogga jätte mycket , men två inlägg per dag måste det iallafall bli! . Nu ska jag gå , hoppas ni haft en bra dag iallafall

Pusspuss

// E m e l ie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0