20 Mars 2011 17:50 (:

Holloj !

Nu är jag hemma och har käkat och tagit det lungt ett tag , mår jätte illa vetinte varför. Men som sagt så förlorade vi iallafall , men vi hade ju bara 5spelar + målvakt så hade ingen bytare , och det var jobbigt , så jätte nöjd med resultatet ändå. Synd bara att det var sista matchen kommer verkligen sakna att spela innebandy , Men överlever nog hoppas jag iallafall.

Men sedan kollade vi någon annat lag och dem vann överlägset med 13-0 haha det var kul att se , men sedan kolla vi på min bror och den matchen finns ingen komentar , för vart arg på domaren som dömde helt åt helvete , förlåt språket (: Men dem förlorade iallafall med 12-5 elr något sådant. Men nu ska jag kolla hockey och sedan försöka plugga so;n samtidigt , det får vi se hur det går (: 


Men hoppas ni haft en bra dag iallafall , hör av mig när jag pluggat , pusspuss <3 

// E m e l i e h ♥


Var bara kul att skriva klockslaget xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0