17 Mars 2011.

Hej (:

Nu är jag hemma och tagit en kopp med te , och sitter och inväntar bigbrother. Jag är ganska trött så funderar att hoppa bigbrother men vi får väl se hur det blir. Kvällsskolan var iallafall gaanska seg , lärde mig inte så mycket sov mest xd . Men fick veta att man kan kolla på internet om gymnasivalen hur många som tagit ssamma val och sånt , och det finns 2 platser kvar på det jag valde (: så hoppas verkligen jag fick de , men man vet ju aldrig eftersom jag inte har godkänt i matteskiten .. men inget mer om skolan nu. Imorgon blire iallafall kockduell på morgonen på Hk , men ska ta bort sminket och sova nu , men skriver imorgon bejjbs <3

Hoppas ni haft en underbar dag i denna blåst ! (:

PussPusss :D

// Emelie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0