Mina nyårslöften :)

Mina nyårslöften tar jag inte på så stort allvar tror jag inte iallafall xd men det blir inte så svåra som alla andra för dem håller man inte ens själv xd :)

*Att bara äta godis och dricka läsk ibland tillexempel bara på helgerna , eftersom det finns så mycket annat man kan äta istället för godis . Och jag som älskar frukt kommer få det ganska lätt tror jag:)

*Få bättre betyg , och det ska jag verkligen hålla för vill verkligen komma in på något jagverkligen gillar och inte kasta bort tre år i skolan på ingenting typ xd

*Fortsätta vara mej själv och ingen annan och inte slösa tid på någon som inte förtjänar det , för det har jag tyvärr gjort 2010 och det ångrar jag tyvärr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0