Hojoolljj



Tjohejj!
Vet att jag har varit dålig på att skriva men har faktiskt inte mått något vidare och gör inte det än , men skrev ändå för hade inget annat att göra och det är tråkigt att ligga i sängen hela tiden. Men åkte från anton vid 16:00 men ångrar verkligen att jag gjorde det för saknar han så otroligt mycket , men självklart kunde han inte kommatill mig för min skull så blev att spela zatsy med mamma och pappa istället det var jätte kul faktiskt. Men nu ligger jag här och myser med min lilla bebis hund och messar med älskling och har sjukt tråkigt.Och snart börjar skolan också så kommer nog inte skriva så mycket för måste verkligen jobba hårt den tiden som är kvar i 9an nu. Men hoppas på tre inlägg per dag iallafall:) men nu ska jag kolla klart på filmen och sen försöka sova vi får höras imorgon och ha en bra natt ni som är vakna

Pusspuss på er alliihop <3
/EmelieY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0