Hej

Hejhej !
Förlåt för så himla dålig uppladdning , men idag har jag varit depp och har inte haft ork att sitta vid datorn på hela dagen faktiskt , bara leggat i sängen som en säck och inte gjort ett skit , har skit ont i ryggen och revbenen så vet inte vad jag ska ta mej till .Mamma skulle ringt läkaren imorgon men skiter i det för jag fattar ändå inget av det dem säger där , och mamma säger att med ryggen kan dem inte göra så mycket än att ge mej salva eller något och det har jag ju hemma så finns ingen ide att gå dit tycker jag. Men anton var här förut men sen stack han bara hem så vart ganska ledsen också , han tycker vi är för mycket men det tycker inte jag lixxom en gång i veckan är inte mycket !? menmen slutsnackat om det iallaafall.Imorgon blir det kanske träning igen om jag inte har för ont , men det är ju match nästa helg så kanske smart och va med och träna så man är lite i form till matchen för då vill jag verkligen vinna haha ! men nu ska jag fortsätta äta pimpim och prata med moa på msn om lite tjejsaker som är mycket viktigt för oss tjejer ! :)
Puss på er allihopp
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0