Godmorgon

Godmorgon på er !

Eller jag har varit vaken ganska länge men har städat hela rummet och lite sånt, imorgon är det skola och bara tanken på det får mej att vilja sova hela dagen idag.För kommer verkligen inte klara nian helt känner jagxd Men bara att kämpa det är ju bara en termin kvar sen blir det bättre hoppas jag iallafall.Men idag skulle jag varit med anton men så blev det inte. Han var för ttrött i skolan idag så det blev tyvärr ingenting.Så får inte träffa han på hela veckan men överlever väl.

Ska nog bara ta det lungt idag och inte göra någonting.Och igår gick det inte blogga mina inlägg kom in skit sent på natten i bloggen så det vart lite knas , men idag ska jag lägga in bilder från 2010 om jag hinner och berätta lite om det i bilder . för bilder säger ju mer än tusen ord !
Men nu ska jag kolla på teve och ta det lungt

pusspåer<3
/EmelieY

Kommentarer
Postat av: Sofie

Om du behöver hjälp med skolarbeten eller bara med att plugga så är det bara att du hör av dig.

Kram

2011-01-11 @ 07:07:30
URL: http://sofpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0