Förlåt



Hejsan!

Förlåt för jag inte har skrivit och jag menar det verkligen .Men skolan började ju i tisdags och det vart fullfart direkt, har Nationella provet v.6 och massa annat , så det blev inte att skriva denna vecka för skolan tog verkligen all kraft från mej.Men min skolvecka har varit helt okey och mycket kul att komma tillbaka till skolan och vännerna och allting.Men plugget kanske inte är så mycket roligt.

Men hade kvällsskola denna vecka på torsdagen i kungsis och det var ganska kul! vi  går igenom all matte från börjar och tränar på nationella proven och massa annat sånt , mendet är så sent så får se hur det går. Gillar ju inte att vara ute så sent på kvällarna så vi får se.Men annars så var det skit kul och klassen verkar helt perfekt också.men nog snackat om det!

Igår skrev jag inte för jag somnade redan kvart i 12 och jag vaknade idag klockan 12 så det blev att sova ganska skönt! Sen åkte jag med mamma och handlade på maxi , och köpte hårspray och lite annat skit och godis såklart!och semla haha , men sen har jag bara pluggat och försökt fatta att jag ska spela match imorgon , det går lixxom inte in i huvudet tyvärr .Men blir nog att sova ganska tidigt idag med då.
Men nu ska jag spela sims och kanske kolla film med mamma ikväll.Men ha en bra kväll skriver imorgon.


Pusspuss /Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0