Förlåt!



Hej! och förlåt för jag inte skrivit något alls men har inte haft tid faktiskt. Har så mycket i skolan och allting men nu är det helg och jag får ta det lungt för en gång skull. Men min vecka har varit bra men mycket plugg. Idag hade vi friluftdag men emma och jag hade inget för vi hittade inte till golfhallen och ingen kunde hjälpa oss så det vart bara skit. Så gick runt på stan och handla lite. Köpte ett jätte fint silver halsband till mamma, är jätte nöjd över den att jag själv vill ha det xd men tålde det tydligen inte för provade det förut.

Men har nog inte så mycket mer att säga min dag har varit bra iallafall och imorgon blir det plugg och lite sen på söndag är det äntligen match igen (y) sen är det uppehåll en vecka så kan va med älskling hela helgen utan någon match om han vill det. Men nu ska jag gå och kolla teve pusss <33

//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0