F r e d a g i d a g ! (y)

Goddag:)
Sitter här och har sjukt tråkigt , väntar på att mamma ska komma så hon kan skjutsa mej och anton till han , har faktiskt inte enaning om vad som händer idag ,men man får väl se hur det blir ikväll, vet inte om jag stannar tills söndag hos honom men vi får ju se hur det blir . Idag mår jag mycket bättre men knarkar halstabletter ändå eftersom jag har ont i halsen och är förskyld. sov knappt något inatt för jag hostade och lite sånt så anton låg bredvid och snarka som en idiot och jag bara satt där utan att kunna sova lite tråkigt faktikst xd
men nu ska jag sluta skriva , ni får ha en bra helg och jag skriver så fort jag kan
puss hej /Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0