9 Januari 2011



Godkväll!!
Bilden får min underbara sovande hund stå för idag tycker jag! Jag älskar han mer än någonting annat och han är alltid lika snäll mot mej och finns alltid för mej! Men idag har jag inte gjort alls mycket , åkte på match vid halv 1 och kollade på brorsans lag eller vad det var, det var ganska kul att kolla på en kille blödde och blablabla men dem vann med 13-10 och det är ju jätte bra! haha tycker jag iallafall.Men sen har jag inte gjort alls mycket förutom att badat ett tag och nu känner jag mej fräsch igen , tur att jag inte har skola imorgon som alla andra har för jag har studiedag(y) men måste ändå upp tidigt, men är inte ens trött nu så får se hur det går att sova ikväll , men jag har inte mycket mer att skriva mer än att jag önskar er en bra kväll.

pusspåer<3
/
EmelieY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0