2011-01-05

Tjohejj!
Jag har tråkigt och sitter och sjunger medans anton är inne i något på teve , som jag tycker ÄÄÄRRR såååhääärr tråkigt , men skitsamma tänkte berätta vad jag har gjort idag xd kanske inte är så intressant men aja har inte sagt att mitt liv är intressant eller hur?guud vilken diss , xd men aja idag har jag inte gjort alls mycket var och handlade taco med mammii och hjälpte henne med det är bäst på att skära gurkor fan! men sen kom anton och vi alla käkade och hade lite kul , sen chilla vi ett tag och sen stack vi och kollade på min brors match , han spelade mot blåklinten och vann med 20-4 eller något åt det hållet hållde inte räkningen sådär mycket.Men sen stack vi hem och gick ut med bosse och nu har anton precis kollat klart på james bond och nu kollar han påsnuten i hollywood haha jag vet allting . Men resten av kvällen blir väl att kolla film och mysa lite :) har verkligen saknat min anton även fast vi bara var ifrån varandra i en dag.Men ska väl försöka vara social med anton nu för han hatar när jag sjunger vid datan xd men skriver kanske godnatt ikväll annaars så säger jag det nu
God natt och puss på er allihop <3
Puss /Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0