17 januari 2011

Hejsan :)

Idag har jag inte gjort alls mycket, varit i skolan och lite sånt. Sen pluggat so och är helt klar med det som jag hade till so , nu är det bara att förstå procent så jag kan klara matteprovet på torsdag.Vi får väl se hur det blir hehe men har inte så mycket att skriva men hade lust ändå.
Hade tänkt att måla naglarna nu men vet inte.

Men i söndags så förlora vi och det skiter jag faktiskt i för andra laget fuskade så orkar inte bry mej iallafall.Huvudsaken är att man har kul iallafall och det verkade inte dem andra ha dem verkade vara tvingade till att spela på fullt allvarxd Men vart matchens spelare iallafall(Y) det hela slutade med 7-2 och det glömmer vi nu ?

Men har ingenting mer att skriva nu. Pusspuss hejdå /Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0