Önskar du var min <3


Gammal bild så ni vet :)

Hejhej , nu är jag hemma och har packat upp och käkat lite , det var as kul att vara i simhallen med moa , vi spelade vollyboll i vattnet och bubbla och basta . Ville åkt ruschkanan men var så mycket folk där så får bli en annan gång , men nu är jag hemma med ett blåmärke på låret och en slagen tå och blåmärken på beenen haha undra vad jag gör när jag badar. Och inte nog med det så ramlar man när man pratar i telefon på väg hem från bussen , gud så misslyckad man känner sig idag , Nu ska jag plugga lite so och sen får vi helt enkelt se vad jag ska göra kanske träffa andreas elr så fortsätter jag plugga vi får väl se :)
Men ha en bra kväll pusspuss /Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0