Hejsan

Hejhej och förlåt för jag inte har skrivit alls på ett bra tag , men det har hänt massor i mitt liv och jag försöker att fixa mitt liv men det är svårt när man varit tsm i nästan två år . Men får hoppas att jag fixar det , det gör jag nog säkert har ju en del människor som ställler upp , speciellt min älskade mamma!
Idag vet jag inte vad jag ska göra men syster vill att jag ska med och åka skridskor i ishallen men vet inte om jag klarar frysa sönder som en gris på island eller något.

Men det är ju lov och då måste man ju vara ute lite iallafall. Men har massor med plugg att göra också , detta vart ett tråkigt inlägg tycker jag , men ska iallafall försöka att skriva mer och lovar det verkligen och det kommer nog gå lätt nu när det är lov och allt men när lovet slutat blir det nog sämre igen (nn)
Men ska fixa håret och sminka mig nu så får vi väl se vad dagen bjuder på för något.
Hejsvejs på er <3
Pusspuss /Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0