Angående Big Brother

Hejhej tänkte skriva lite vad jag igentligen tyckte om "bigbrother". Lixxom det började bra och det var som vanligt som förra gången , men sen kom deltagarna och det var 30 åringar mest! det tycker jag verkligen inte var kul , men det kanske händer att dem också kan va roliga men enligt mej så verkade inte det som det var förra gången när jesica var med hon ägde verkligen , det var drama och allt i huset och nu verkar allt så perfekt , med en "kock" och med en "lärare" och "ett par" tycker det inte verkade så intressant men vi får väl se hur det blir jag kanske ha helt fel . Men hoppas verkligen jag har fel , ska kolla på det denna vecka sen skriva igen vad jag tycker och tänker om detta. Men lixxom 30 åringar i ett hus och festa och massa det låter kaos men men förra gången var det ju 18-20 åringar elr något åt det hållet. men vi får se ...

/Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0