Alfons kalas.


Alexandra älskar posa Flört






Alice och Alfons


Alice.


Sofie (moster)


Casper.


Sötnosen Alfons.


Casper och Alice.


Julius.


Alice och Casper.


Fabian en gullunge.


Lilla Fabian.


Alfons.


Alice.


Alice , Alfons , Alexandra läser bok.


Alfons ska blåsa ut ljusen.


Alfons och en mycket fin tårta.


Sofie , Alfons och någon mer .


Och slutar med sötnosen Alfons.


Tack för alla mina kusiner finns , för dem får mig att känna mig glad igen efter allt som hänt i mitt liv. Och även tack till åsa och sofie och självklart min mamma , Tack för ni alltid finns vid min sida <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det var super att ni kunde/ville komma förbi! Vi får se till att det blir oftare.

Kram

2011-02-27 @ 07:36:22
URL: http://neverending.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0