26 februari 2011.



Godkväll på er ! :D

Förlåt för jag inte skrev imorse elr något idag , men har varit fullt upp hela dagen faktiskt. Vakna klockan 10 och sen somna om igen så gick upp halv tolv och tog en dusch sen fixa mig och sen åkte vi på kalas . Min kusin Alfons har fyllt år och dem hade kalas idag . Det var jätte kul där och träffa alla kusiner igen. Och även den nya kusinen Fabian han är så söt. Det blev att ta massor med bilder fast själv tog jag inte många men mamma och Alexandra gjorde det.

Av oss fick Alfons en gubbe , vet inte själv va det var för något men han verkade glad över den. Och sen lekte jag lite med dem och det var jätte kul. Fast man blev sjukt trött efter , men sen åkte vi hem och jag skulle hjälpa alexandra att fixa sig men blev aldrig så . Så jag la mig i sängen och tog det lungt en halv timme och sedan åkte vi och lämna min bror på resecentrum och sedan åkte mamma och jag och käkade och åkte till maxi. Mycket och i denna mening Kyss Men sen åkte vi hem och mötte andreas så kollade vi på melodifestivalen tsm och det var jätte kul , tyckte linda bengsin elr hur det stavas var bäst . Men nu gör jag inte mycket , ska lägga upp bilderna vi tog idag och hoppas jag får det för allihop , men det går nog för sig . Ska kolla på en film på teve 11 sen också. Men lägger in bilderna i ett eget inlägg. Ha en bra kväll

PusspussSkrattande

//Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0