25 februari 2011.


Godkväll på er ! Oskyldig


Förlåt för jag inte skrivit idag men har haft fullt upp hela dagen , Varit ute i tornby med mamma och syster vi letade efter presenter till våra kusiner och till systers kompis. Det tog ett tag eftersom vi inte visste vad våra kusiner vill ha. Men vi hittade perfekta presenterna iallafall och jag köpte en mascara som jag är nöjd med. Sen hittade jag finaste skorna som jag ska köpa senare när man kan gå med dem ute för det är ju inte så fintväder just nu.

Men vi träffade mina två mostrar och hennes bebis (vårankusin) gud så söt han är . Har aldrig sett honom förut så det var kul att äntligen få träffa honom och han var jätte söt. Vi ska dit imorgon och jag får äntligen träffa mina kusiner igen , ska bli jätte kul. Men har inte gjort så myycket mer än det. Förutom att pluggat lite och sedan varit och handlat med mamma. Men ska nog sova snart eftersom jag ska upp nio imorgon bitti.Hoppas ni alla har haft en bra dag,för det har jag haft iallafall , sov så gott skriver imorgon innan vi åker såklart ! Skrattande
PusspussKyss



//Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0