22 februari 2011



Hejhej och förlåt för jag inte skrivit på hela dagen.Men mitt liv är så tråkigt just nu så tycker att om jag inte har något att skriva kan jag ju lika gärna skita i att skriva , för det är ju inte kul att läsa något skit?
Men men har inte gjort ett skit idag , skulle på träning men sket it för att träffa andreas men han somna så blev inget , så tog en lång promenad med bosse istället. Sen packade jag tills imorgon för ska till simhallen med moa hade jag tänkt , sedan plugga för har tre prov vecka 9 och det är ganska mycket.

Men men ska inte skriva mer ska fortsätta se klart big brother och lite sånt skriver kanske senare eller något annars så godnatt <3 pusspusss /Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0