21 februari 2011.


SkrattandeTjohejj!

Idag hände det faktiskt inte så mycket , som vanligt i mitt liv asso. Fixade mej ganska sent och följde med mamma till centrum och kollade lite , sen gick vi hem och jag slappa lite , sen åkte vi bara på matchen som vi skulle . Fast åkte inte med syrran för hon var lite på dåligt humör idag , så det blev att åka med mamma , pappa och brorsan istället . Men det var lika kul det. Det blev 5-3 till linköping och det var kul att kolla på. Men det var jätte jätte mycket folk tycker jag. Men sen åkte vi hem med 7 st i bilden det blev lite mycket eftersom my och syrran skulle med , men sen var vi hemma och jag gjorde te och satt mig och kollade på big brother , som verkar bli intressantare , men mycket galet haha.
Idag blir det inte att sova tidigt för är inte ens trött , så blir att kolla på någon film och kanske sitta vid datan en stund eller något sånt. skriver nog senare Oskyldig
Ni får ha en bra kväll allihoppa. Pusspuss


 /Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0