20 februari 2011.


Min dag har varit tråkig men tänkte att skriva vad som hände ändå även om det inte hände någonting speciellt.

Jag vakna tidigt iallafall vid 10:00 och gick upp och kollade teve med mamma och käka lite sen slappa jag lite och kollade teve med mamma och kollade på en film , sen fixade jag mig och orkade inte platta håret så fick bli en toffs idag , kände att jag inte orkade fixa det. Men sen gick jag med mamma och handla och sen gick hem men frös sönder så gick in och la mig och sov några timmar och sedan gick upp och käka sen la jag mig igen för jag inte mådde bra. Inte mått perfekt idag faktiskt hoppas det blir bättre imorgon. Men min dag var tråkig att läsa och det vet jag. Men nu hade jag tänkt sitta vid datan lite och sen sätta på en film och kanske sova för ska ju upp tidigt och gå upp med hunden. Men srkiver nog innan jag går och lägger mig :)
Pusspuss /Emelie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0