12 februari 2011


Godkväll vänner!
Förlåt för dålig uppladdning men har haft fullt upp tycker jag iallafall. Det blev match 13:30 och jag stod i målet och nästan grät för jag hade så ont i mitt knä och hela benet, kan nästan inte gå känns som knät går åt andra hållet,såklart gick matchen dåligt pågrund av att jag inte tog i 100% så det blev 7-1 men det kan jag leva med för jag sket i en del bollar för jag inte kunde strecka benet i målet så inte mitt fel tyvärr.Men sen åkte vi snabbt till min brors match och det stod 2-0 till dem när vi kom dit och självklart vann dem med 4-2 I thiinnk , men det var bra gjort . Tror niklas gjorde mål inte helt säker xd Men sen åkte jag hem och käka och tog ett bad sen satt jag mej ochpluggade ett tag men det var för svårt hade inte någon lust.

Så jag satt mej och kolla melodifestivalen en stund och det var ganska bra iallafall brolle <3 jag älskar hans röst och självklart gick han vidare direkt till finalen! men men har inte gjort mycket mer alls. Men ska nog dra mej till sängen och försöka sova lite för har så ont i knät men det gör inte så ont när det är stilla , men ska borsta tänderna nu ni får sova så gott så ses vi imorgon ! <3
Pusspuss //Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0