11 februari 2011


Hejhej jag sommar som fan!
Det bara snöar och snöar hela dagarna och just när man trodde våren skulle komma kom det ännu mer snö såklart , jag hatar verkligen denna snö . Snälla sommar kom hit !
Men min dag börja med hk och vi fick göra en egen dip, och min och beas vart skit god tycker jag iallafall sen hade vi lång rast och sen hade vi bild och jag målade lite och lämna in mina uppgifter:p sen hade vi lunch och sedan kolla vi bara på en film tills klockan 15:00 så fick vi sluta efter. Och filmen var ganska långtråkig så var inget man ska prata om tyvärr:) men nu ska jag plugga lite so för har prov på onsdag. Men ha en bra kväll <3
pusspuss /Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0