10 februari :)


Tjululululu.
Idag blev det nationella i tre timmar och skrev ett debattinlägg så det gick ganska snabbt så satt i två timmar och trodde jag skulle bli galen på mig själv för hade inte ett skit att göra. Men sen hade jag idrott och spela vollyboll eller försökte med mina ben som är helt döda eftersom jag ramlat. Men sen stack jag hem och käka och åkte till kungsis och hade tråkig kvällsskola för jag hatar denna snö asso.Men finns inget man kan klaga över. Nu ska jag borsta tänderna och ta bort sminket för jag är dödstrött. Men skriver imorgon för då är det äntligen helg för emelie och hoppas jag kan spela på lördag med mina små knän men får se pusspuss <3
Godnatt /Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0