Tjuluululul


Hejhej och godmorgon på en del av er :)
Jag har varit vaken sen klockan nio men har segat mej lite idag , tog en kort dusch sen fixade håret och nu är jag klar, Jag bara älskar min nya plattång plus den är grön så älskar den ännu mer , fast vet ju att mitt hår kommer bli helt förstört men ska köpa produkter till det idag:) för ska till ikano med mamma när hon slutar om hon orkar för hon brukar ju bara säga saker ibland , men gårdagens inlägg var lite oseriöst så hoppas vi fattar det , var lite trög igår som sagt.Men har nog inte så mycket mer att skriva nu vet ni ju vad jag ska göra idag och vad jag har gjort , skriver nog när jag kommer hem också :) pusshejdå älsklingar <3
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0