Tjjoohej


Hejhej jag är hemma !!! eller varit i hundra år då men ändå :)
Jag kom hem för länge sedan men har inte orkat sitta vid datan har prövat det jag handlat och kollat runt lite vad alla gör och det . Men nu sitter jag här och jag är sjukt glad faktiskt ! fast har faktiskt ingenting att göra så har jätte tråkigt och tigger uppmärksamhet på msn just nu . Jag har lagt ut ganska mycket ego bilder och förlåt för det men bara blir så tycker jag . Jag hade på mej kläderna jag fick av min underbara pojkvän idag , och halsduken gjorde så allt blev hårigt och det var ju lite kul att jag gjorde allt och alla håriga på stan :p var med moa på stan idag och det var så himla kul , vi har samma humor och då är allt mycket roligare , men det var för mycketfolk på stan tycker jag och moa säkert . men sjukt kul vare iallfall . lägger upp bilder på det jag köpt ska bara ta lite snabb bilder nu då :)
skriver snart puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0