Kommer aldrig glömma dej min vän !


R.I.P Klara Jonsson Dalhberg.
Jag älskar dig och kunde prata om allting med dej. du fanns alltid när jag hade problem och jag fanns alltid för dig vi var som ett tsm <3 ingenting kunde skilja oss åt . men vi gled isär men när jag fick veta detta att du hade somnat och aldrig vaknat igen :'( då stanna mitt hjärta och jag ångrar att jag inte tog kontakt med dej varje dag och sade att jag älskade dej. vet att det är försent nu gumman men JAG ÄLSKAR DIG kan verkligen inte förstå att detta just hände dej .. just dej :'(
men du ska veta att jag glömmer dej aldrig ska alltid minnas dej som den underbara tjejen du var och så underbart snäll du var och du alltid fanns hos alla människor som behövde dej . och du var alltid så söt . kan inte förklara hur ledsen jag är vill bara falla ihop och gråta men det funkar inte så vill vara hos dig där uppe , men måste förklara leva nu och jag ska leva för dig gumman . om du lovar att alltid finnas hos mig och vaka över mej jag saknar dig så mycket . alla minnen vi hade allt vi pratade om det glömmer jag aldrig

Emelie älskade sin klara :'(

Kommentarer
Postat av: Gabriella♥

Omg, emelie asso jag gråter när jag läser det :'( <33

2010-12-15 @ 22:18:31
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0