Klara Dahlberg <3

Klara dahlberg <3
Jag älskar dej och så fort jag ska sova så blundar jag och då kommer du upp i huvudet hur du dog och allting vill verkligen veta varför du försvann och hur. Hoppas jag verkligen får veta detta någon gång i mitt liv , du var så underbar och hoppas himlen tar hand om dej för du är en underbar ängel och alla älskar dig och alla dina nära och kära dem kommer aldrig glömma dej och tänker på dej hela tiden gumman . Jag har bestäämt mej att sluta deppa och leva för dej min ängel jag ska kämpa för din skull , för jag lovade dej en gång attom du dör skulle jag inte dö också då skulle jag leva för dig min bby . och jag måste hålla det jag lovar ju så ska tänka på dej varje dag och tänka att dej ska jag leva för och jag ska uppleva mina dar som om dem är mina sista för jag älskar dig gumman , vill veta här på jorden och komma till dej när jag är 100 år men samtidigt vill jag komma till dig nu och inte om flera hundra år för jag saknar dig så mycket . jag saknar ditt leeende och ditt underbara humör , skulle göra allt för att få byta med dej så du får komma till jorden igen och jag till himlen , men sen tänker jag du kanske villedetta kanske var därför du valde att åka upp till himlen . saknar dig jätte mycket och förlåt för jag inte fanns som du ville gumman ..
men du ska veta klara jag tänker på dej varje sekund och jag saknar dig och önskar du var här hos mej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0