JUllov!


Hejsan blev en dålig suddig cambild imorse förlåt för det >.<
Men idag var det iallafall julavslutning , gick till skolan med blommor och allt vid halv 9 och sen gick vi och kollade på julshowen som var sjukt dålig tycker jag iallafall , fick inte ta kort för läraren tyvärr.. menmen sen gick vi till klassen och fikade och fick betygen mina betyg vart jag nöjd med men vet att jag kan bättre , fick tre ig och resten g och det tycker jag är bra för lixxom haft ennu sämre förra året så är sjukt nöjd med detta hoppas det bara blir bättre tills slutbetyget , men sen stack jag hem och käka sallad sen sov jag en stund för var så himla trött seen kom mamma hem och vi gick och köpte julklapp till kerstin antons massa asso :) kan inte säga vad förlåt men om hon läser detta blir det ju ingen överraskining . Men har inte gjort mycket mer idag , anton skulle kommit men han ljög som vanligt.. börjar bli trött på det ,, men nu ska jag snart se på teve och lite sånt :)
skriver nog ikväll eller när jag vaknar imorgon puss sålänge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0