Ikano dag :)

Hej och förlåt för dålig uppladdning men har inte haft tid och varit på ikano typ hela dagen med mamma och det var jätte kul hittade massa saker att ta hem till min garderob :) lägger ut bilderna här på bloggen sen ska jag nog sova pusspuss godnatt <3


Dåligbild men tights 149:- på HM


Strumpor 79:50:- på HM


En kofta 125 :- på Bikbok


En Randig Tröja 64:- på Cubus


En bättre bild :)


Jeans skit fina tycker jag :)  150:- på cubus


Närmare bild :)


Jag vart jätte nöjd över allt jag köpt dem här två dagarna och det gick åt 900kr för alltid ungefär :) nu blir det nog inte att shoppa på ett tag förutom imorgon till min syster :) fast det blir ju på en annan affär mycket närmare haha :p
Men pusshej <3
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0