Hej vänner <3

Godmorgon :D
Förlåt att jag inte har skrivit ett skit idag men har verkligen inte orkat förrän nu , För haar så himla ont i revbenen så jag vet inte vart jag ska ta vägen.Kan knappt andas för det gör så himla ont. Men skit i det nu . Min dag kommer vara jätte bra haha xd ska snart iväg och hämta pappa och vi ska göra lite saker tror jag iallafall , sen blir det hem och packa klart , sen sätta sig på bussen till min underbara älskling .Hans tåg kommer in på resecentrum vid 18:00 så då blir det att åka tidigt :) om jag inte får sitta i hundraår och vänta på detta förseningarna på tågen just nu. Men ska lägga in en bild och vad jag har på mej idag också. Hittade ett jätte roligt sätt att göra det på så ska försöka göra så varje dag så ni får veta vad jag har på mej varje dag :)
Men skriver nog senare pusspuss <3
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0