Godmorgon :D


Godmorgon och hejsan!
Bjuder på en liten lustig bild, snart ska jag dra mej till bussen och åka och servera lite männsikor . Är ganska trött idag så det kommer väl att bli ganska tråkigt eftersom jag längtar tills jag slutar så jag kan gå och kolla om det finns mina mjukiskläder xd men hoppas hoppas verkligen dem finns i stan. annars så blir jag jätte ledsen. Jätte dumt att dem inte kan ha en hemsida som man kan bestämma ifrån för cubus har verkligen intee det :S det är verkligen lustigt! kanske inte hinner skriva när jag kommer hem för ska på träningen direkt! haha längtar dit med för det sved verkligen att se någon annan spela istälelt för mej så idag är jag riktigt taggad och är jävligt tagggad för matchen i helgen! men nu ska jag blocka ner det sista sen dra jag
ha en bra dag pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0