God jul :)

Hej
Idag är det julafton och jag sitter själv hemma och väntar på anton :) för mamma och alla skulle till min brors tjej :) fick öppna mina julklappar imorse så är jätte nöjd :D detta fick jag :
2100kr
Plattång
Klocka (av bror)
Trosor (av bror )
BH( mamma)
Mjukisdress
leggjeans :) och godis såklart!
Är verkligen jätte nöjd , visar allting imorgon när jag kommer hem från anton :) för vi ska göra massor anton och hans släkt tror jag vvet inte så mycket faktiskt. men harju lovat att lägga ut nya bilder på mej och idag fick jag till det xd vart inte så bra men men försökte så här kommer två bilder
Hejåd <3


Kommentarer
Postat av: annmarie

söt är du gumman :)

2010-12-26 @ 20:35:02
Postat av: Emelie

Tack så mycket ann.marie :D <3

2010-12-26 @ 21:22:54
URL: http://elliehhjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0