En ny dag nya möjligheter..

Hejhej !
Förlåt för jag inte skrivit alls myycket , men haar inte varit så glad och det efter allt med klara som du kanske förstår. Men idag spela vi match iallafall förlora med 6-3 men jag tycker vi var bäst eftersom vi gjorde ett mål på 16 sekunder i början på matchen och vi har bara blivit bättre och bättre tycker jag!. Men sen har jag inte gjort så mycket mer idag faktiskt, sovit ganska mycket för jag har så ont i ryggen,plus gick såret på tummen upp när jag stod i målet idag så blev lite aj aj . men fick klippa bort skinnet så det kan växa igen.
Ska lägga upp lite bilder från julbordet vi var på med släkten och lite sånt ikväll ganska segt idag så har inte så mycket att göra , så blir väl att sitta här ikväll :)
pusshej<3

två bilder på mitt finger ! (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0