14-12-10

Hej nu är jag hemma och har duschat och massa annat. måste berätta om en sak när jag var på cubus och prövade mjukisdressen haha mitt sår på tummen gick uppp och det forssade blod från tummen . så tog det förstta bästa och det råkade vara min mössa så fick stå skit länge och låtsa att jag prövade kläderna haha sen fick jag äntligen av mej dem kläderna jag prövade och kunde åka hem. men det var pinsamt att betala med blodig tumme och att åka buss med en blodig tumme för såret var öppet så det var nog inte så najs. men nog pratat om det . Idag hade jag en jätte snäll tjej som hette tilda på praon hon var helt grym och sjukt snäll mot mej. Kommer saknar henne skit mycket för hon jobbade bara en dag denna vecka. men fick en stor kram av hennexd men annars har min dag varit bra , hade träning och det gick otroligt bra ttycker jag , taggad till lördag då matchen är så vi får se hur det blir. men nu ska jag sluta skriva och kolla teve och lite sånt
ha en bra fortsatt kväll puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0