13-12-10

Lucia

Idag är det luccciiaaa xd inte för att jag har påverkats mycket av det för har bara jobbat hela dagen på resturangen , sjukt kul vare ! fick duka fram och duka av , ge bröd till gästerna och prata med dem om dem behövde något skit kul vare tycker jag, Det är iallafall något jag borde sattsa på plus börjar 10:30 och slutar 16:00 så ganska soft också tycker jag .Men har inte gjort så mycket mer idag faktiskt än att kollat julklappar, imorgon ska jag till stan och köpa mej en egen julklapp iallafall sen får jag fixa dem andra senare sen. har iallafall köpt en till anton och det är viktigast tycker jag :) familjen kan vänta xd men ska ju fira jul hos han så är nog viktigtast . men ska inte skriva för mycket nu . ska kolla på en film och sen ha det lite mys själv och sova ganska tidigt idag för är ganska trött men ha en bra kväll allihoppa.
godnatt och sovgott
Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0