12-12-10

Hejjsan! :)
jag har tråkigt och tänkte att jagskulle skriva då haha . Idag sov älskling hos mej och vi hade lite mys och lite sånt , tror jag somnade när jag skulle massera han haha lite trög är jag alltid xd . men vi vakna typ 11 och gick och käka frukost sen satt han sig vid datan och syrran och jag bakade pepparkakor iallafall jag hela tiden haha det gick verkligen inte så bra men försökte ju iallafall.Tycker verkligen det är så tråkigt att baka pepparkakor roligare med knäck eller något annat julskit xd , men har inte gjort något mycket mer denna helg mest varit med min älskling <3 eftersom jag inte träffar han så mycket längre :)
menhar inte kunna skrivit något för har haft ont i min tumme för i torsdags så skar jag mig i tummen på praktiken haha så trög jag är igentligen. men skulle diska knivar så skar jag mej riktigt äckligt. så ffick åka till läkaren men behövde inte sy bara tejpa det som tur är . men det gör självklart jätte oint.
men nu ska jag vänta på att klockan blir nio så jag ska se beck
pusspuss på er hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0